Víte, proč mít jednotnou Corporate identity?

Corporate identity – Firemní identita Corporate identity je obraz, který si vytváří vnější okolí o vaší značce, firmě – Image firmy. Vyjadřuje souhrn představ, názorů, postojů a zkušeností veřejnosti ve vztahu k firmě. Nastavením a dodržováním jednotné identity budujete vaší značku v očích zákazníku, ovlivňujete jejich rozhodování při nákupním procesu. Firemní styl obsahuje: Firemní design Firemní kultura Firemní komunikace Produkt 1) Firemní design Logo, značka, grafika,…

5 DŮVODŮ, PROČ STÁLE VYUŽÍVAT LETÁKY PRO REKLAMU

Spousta firem sází na online propagaci svých výrobků i služeb a často zapomínají na klasické metody reklamy. Proto jsme pro vás připravili článek o výhodách offline oslovení potencionálních klientů. Článek pak doplňuje speciální bonus, který osloví vaše klienty přímo a zaujme více než obyčejný leták. Existuje určitě spousta lidí, která letáky neprohlíží, rovnou je vyhazuje…

Zbytečnosti na vizitkách

Jaké informace je naprosto zbytečné uvádět na vizitkách? Hlavním smyslem vizitek je předat kontaktní údaje druhé straně, ať už se jedná o potencionálního zákazníka nebo obchodní partnera. Dnes už tolik neplatí, že vizitky musíte předávat jen při osobním setkání. Své uplatnění najdou vizitky i u internetových prodejců, kteří mohou vizitky přikládat do zásilek se zbožím. Faktem je, že si…

Samolepky pro marketing

Samolepky jsou jedním z nejvšestrannějších marketingových nástrojů. Propagační nálepky  lze použít mnoha různými způsoby a na mnoha různých místech; Když mluvíte o potenciální reklamní hodnotě, nic se nepřibližuje. Ať už používáte nálepku samotnou nebo ji přidáváte něčemu jinému, abyste upoutali pozornost, jsou nálepky vyrobeny, aby si toho všimly a poslaly zprávu způsobem, který ostatní marketingové materiály prostě nemohou. Přilepte se…