Spousta firem sází na online propagaci svých výrobků i služeb a často zapomínají na klasické metody reklamy. Proto jsme pro vás připravili článek o výhodách offline oslovení potencionálních klientů. Článek pak doplňuje speciální bonus, který osloví vaše klienty přímo a zaujme více než obyčejný leták.

Existuje určitě spousta lidí, která letáky neprohlíží, rovnou je vyhazuje do koše, spousta lidí má na schránkách zákaz vhazování těchto materiálů. Ale existuje podle mého názoru větší skupina těch, kteří si letáky prohlíží, schovávají si ty, které je zaujaly. Velkou skupinou určitě budou starší lidé, kteří nemají v takové míře jako mladší generace přístup k internetu. Nemohou si proto porovnat jednotlivé nabídky pohodlně na internetu, ale právě ta vaše jediná nabídka, která přistane v jejich poštovní schránce může být tou, kterou si vyberou. Ale myslím si, že se najdou lidé napříč všemi generacemi, kteří si letáky alespoň zběžně prohlédnou.

Další výhoda reklamních letáků je, že dokáže zaujmout pozornost pomocí vhodně umístěné slevy, určitě není třeba rozvádět popularitu slevových portálů, ze kterých jasně vyplývá, že lidé na termín “sleva” slyší velice dobře.

Letákům stále neodzvonilo a stále fungují jako dobrá forma reklamy, která má hned několik výhod. 5 konkrétních argumentů, proč říct letákům ANO, najdete právě v tomto blogu.

  1. Zacílení – letáky se dají krásně nasměrovat na místo i osoby, které jsou vaší cílovou skupinou. Pokud otevíráte nový bar, obchod nebo salón, informujte o tom ty, kteří se v jeho blízkosti běžně pohybují.
  2. Oslovení – vedle toho, že předáte informace a kontakt, můžete se s lidmi dát do řeči a navázat tak bližší vztah než přes online banner.
  3. Kupón – lidé mají rádi slevy a pokud bude součástí letáku i slevový kupón nebo voucher, zvýší se šance na jeho nevyhození. Je to tedy takové 2 v 1.
  4. Přínosné informace – další multifunčkním příkladem letáku jsou pozvánky na různé festivaly a slavnosti, které mohou vedle data akce a místa konání obsahovat i program, mapu areálu a prostor pro reklamu sponzorů. Proč takto nezabít více much jednou ranou?
  5. Offline reklama – spousta lidí nepoužívá internet, to ale neznamená, že by nemohli být vašimi klienty nebo zákazníky. Neochuzujte se o potencionální zákazníky jen proto, že online reklama je rychlá, snadná a má široký záběr. Doplňte ji takto offline a záběr ještě rozšiřte.

SPECIÁLNÍ TIP – personalizujte a zaujměte

Čím konkrétněji oslovíte potencionálního klienta a nabídnete mu službu na míru, tím větší šanci máte na úspěch. Nebojte se být dostatečně kreativní a vymyslete zábavný leták, který zaujme a nezmizí hned v koši. V rámci našich individuálních zakázek vám vytvoříme na míru cokoliv si budete přát. Cena této služby se téměř nelíší od běžného tisku podobné tiskoviny a zároveň je mnohem efektivnější.

A jak může takový leták/dopis vypadat? Třeba tak, že zákazníkovi přímo ukážete, co může získat.